Chociaż branża e-commerce nieustannie się rozrasta i zmienia, cel pozostaje jeden – sprzedaż. Wraz z ewolucją automatyki i technologii, nasze przyzwyczajenia zakupowe przenieśliśmy do sieci. Chociaż cały proces zaufania do zakupów internetowych kosztował nas wiele czasu, to na początku polskiej historii e-commerce stoi oczywiście Allegro.
Elementy wizualne silnej marki osobistej
Ostatnio wspomniałam, że silna marka osobista powinna kierować się konkretnymi wartościami, mieć wizję oraz cel. Jest jednak coś jeszcze, co składa się na markę osobistą. Mianowicie chodzi o elementy wizualne. Czym są, dlaczego są tak ważne, co się na nie składa?
Wizja biznesu, misja, pasja i… co jeszcze?
Jeśli ruszasz z biznesem, z pewnością coś Cię do tego przekonało, utwierdziło w przekonaniu, że tak właśnie trzeba. To “coś” to wizja biznesu, misja, to kim jesteś. Jakiś głos podpowiadał Ci, żeby stworzyć coś swojego, coś pięknego i wyjątkowego.
Silna marka osobista to nie tylko produkt, czy usługa
O budowaniu marki osobistej mówi się wiele. Silna marka osobista jest niezwykle ważna. Ale nie zbudujesz jej w jeden wieczór, ponieważ to jest proces. Wielokanałowy, wymagający, nad którym często nie mamy pełnej kontroli.
Personal Branding – o budowaniu marki osobistej
Personal Branding, a przede wszystkim, silna marka osobista, to wartości, na których powinny opierać się fundamenty biznesu. Powiesz pewnie, że liczy się rozpoznawalność? A ja powiem, że rozpoznawalność to właśnie skutek budowania silnej marki. Musisz jednak wiedzieć, że kształtowanie wartości nie jest takie łatwe.
Wizytówka Twojego biznesu – Google Moja Firma
Jeśli masz firmę, to jest duża szansa na to, że posiadasz również wizytówki. Piękne, drukowane, stworzone przez grafika z dbałością o szczegóły. Wizytówka zawiera Twoje podstawowe dane jak nazwa firmy, logo, Twoje nazwisko czy nr telefonu. A czy pamiętasz o tym, by Twoja wizytówka była widoczna również w sieci? Czym jest Google Moja Firma?
JOMO czy FOMO – co jest ważne w naszym życiu?
Możemy zauważyć ogromny rozwój mediów społecznościowych. Powstają nowe kanały. Dotychczasowe co chwilę zmieniają swoje algorytmy. Jeszcze kilka miesięcy temu nikt nie słyszał o Tik-Toku a dziś kolejni odkrywają na nim potencjalne możliwości rozwoju marki i sprzedaży usług.
Newsletter – dlaczego jest tak ważny?
E-mail marketing jest często niedoceniany, szczególnie przez nowe biznesy. Tymczasem to potężne narzędzie do utrzymania przy sobie klientów, ale i zyskania nowych. Za pomocą newslettera możesz zbudować silną więź z klientem. Ważne, by nie mylić newslettera z mailingiem.
Ach co to był za rok! Czyli moje podsumowanie roku 2020
Lubimy chwalić się sukcesami i zmianami, szczególnie w biznesie. Zauważyłam jednak, że niemal zawsze piszemy “oby ten rok był lepszy niż mijający”. Czy to oznacza, że nie umiemy doceniać tego, co mamy?
Święta w pracy freelancera
Święta dla wielu to wyczekiwany i ważny czas dla wszystkich, także dla freelancera. Niektórzy czekają na nie, bo to okazja do świątecznych spotkań, inni kładą na ten czas nacisk w typowo religijnym odczuciu. Jeszcze inni cieszą się tymi kilkoma dniami wolnego.