#2.1 Jestem warta więcej

jestem warta więcej

Czy często spotykacie się z sytuacją w której musicie tłumaczyć klientowi z czego wynika Wasza stawka? Albo, co gorsza, udowadniać klientowi, że jesteście “tyle warte”? Lub w trakcie współpracy, po ustalonym terminie podnosicie stawkę, a Wasz klient jest tym faktem “zaskoczony”?

Ja również spotykam klientów, których pierwszym pytaniem do mnie jest pytanie o stawkę. Jak reaguję na takie pytania? Czy udowadniam, że jestem tyle warta? 

Postanowiłam zmierzyć się z tematem i dzisiaj opowiem Wam trochę o mojej stawce i motywacji z niej wynikającej. O tym, dlaczego czasem nie mam już siły tłumaczyć klientom dlaczego stawka mojej konkurencji jest połowę niższa.

A także o docenianiu swojej pracy i siebie samej. O zmianach, jakie zaszły na rynku Wirtualnej Asysty w ostatnim czasie i zaniżaniu stawek. O klientach, których nie interesuje nasza oferta czy doświadczenie a jedynie nasza stawka.

Zapraszam do wysłuchania!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Scroll to Top