Czy często spotykacie się z sytuacją w której musicie tłumaczyć klientowi z czego wynika Wasza stawka? Albo, co gorsza, udowadniać klientowi, że jesteście “tyle warte”? Lub w trakcie współpracy, po ustalonym terminie podnosicie stawkę, a Wasz klient jest tym faktem “zaskoczony”?
Ja również spotykam klientów, których pierwszym pytaniem do mnie jest pytanie o stawkę. Jak reaguję na takie pytania? Czy udowadniam, że jestem tyle warta?
Postanowiłam zmierzyć się z tematem i dzisiaj opowiem Wam trochę o mojej stawce i motywacji z niej wynikającej. O tym, dlaczego czasem nie mam już siły tłumaczyć klientom dlaczego stawka mojej konkurencji jest połowę niższa.
A także o docenianiu swojej pracy i siebie samej. O zmianach, jakie zaszły na rynku Wirtualnej Asysty w ostatnim czasie i zaniżaniu stawek. O klientach, których nie interesuje nasza oferta czy doświadczenie a jedynie nasza stawka.
Zapraszam do wysłuchania!