fbpx

Dawno nie widziałam tak dobrego programu dla VA

5sierpnia 2019
by Ela Wolinska
1

Po czym poznać, że polski rynek VA stał się częścią mainstreamu? Po tym, że powstają świetne, polskie programy i aplikacje dedykowane dla Wirtualnych Asystentek, np. time tracker.

Proszę Państwa, przedstawiam time tracker WORKTIME.

Jest w nim to, czego do tej pory brakowało mi w innych tego typu aplikacjach, ma polski serwis i jest bardzo tani! W dodatku przez pierwszy miesiąc możesz wypróbować go za – dokładnie – ZERO złotych, więc jak tylko skończysz czytać od razu go zainstaluj!

 

CZYM JEST WORKTIME?

Jednym z większych wyzwań w codziennej pracy VA jest rzetelne odnotowywanie czasu pracy. Z jednej strony Klienci nie będą płacić za przerwy na kawkę czy bezmyślne sprawdzanie social mediów. Z drugiej strony nasz czas równa się pieniądz.

Mierzenie czasu pracy jest przydatne nie tylko do rozliczeń z klientami, ale także do określania własnej oferty – dane nie kłamią i pozwalają nam ocenić, które usługi przynoszą największe zyski przy najmniejszym nakładzie czasowym jaki przeznaczymy. Które usługi wymagają najmniej konsultacji telefonicznych? Jakie projekty zazwyczaj wiążą się z najczęstszymi poprawkami czy uwagami Klientów? Do tego służy time tracker.

 

Zanim poznałam WorkTime

Zanim odkryłam WorkTime mierzyłam postępy pracy nad projektami w Toggl albo Hubsaff. Oba mają swoje plusy i minusy.

Podstawowa wersja Toggla, która w zupełności wystarczy w typowej pracy VA, jest darmowa – na nieograniczony okres. Funkcjonalności sprawdzają się bardzo dobrze i przez wiele lat był to mój wybór numer jeden.

Współpracę z moimi klientami opieram przede wszystkim na najwyższej jakości usług i profesjonalnym podejściu, ale nie mogę pracować bez głębszej relacji i obustronnego zaufania. Wiem jednak, że niektórzy Klienci mają bardzo głębokę potrzebę kontroli swoich VA. Asystentki pracujące dla takich właśnie Klientów wybierają time tracker Hubstaff.

W tym programie możesz niejako „wpuścić” Klienta na swój pulpit i podglądać działania jakie wykonuje. Są również Wirtualne Asystentki, które lubią być sprawdzane. Pozwala im się to łatwiej skoncentrować, czas się nie rozłazi na peryferyjne drobnostki i przeszkadzajki, a ostateczny wynik dla Klienta przychodzi szybciej. Pod tym względem Hubstaff zostawiał Toggl w tyle. Dla mnie ta akurat funkcjonalność jest całkowicie zbędna. Moi Klienci zostawiają mi wolną rękę w działaniach, ufając, że pracuję mając ich dobro na uwadze.

Nie będę pisać jakie minusy ma Toggl. Lepiej opiszę, dlaczego time tracker WorkTime „bije go na głowę”. W ten sposób sami to zauważycie.

WorkTime jest moim absolutnym faworytem!

 

JAKIE SĄ NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI DLA WIRTUALNYCH ASYSTENTEK?

Jakie są plusy WorkTime?

  • Po pierwsze – jest dedykowany dla WA. Deweloperzy słuchają rad i głosów krytyki użytkowniczek i biorą je na poważnie. Jest też programem polskim, więc wszystkie faktury za opłaty abonamentowe wrzucamy bez problemów w koszty i nie musimy się bawić w odwrócony VAT-EU.
  • WorkTime ma wbudowany moduł do wystawiania faktur – bez dodatkowej opłaty i bez limitu.
  • Można w nim łatwo edytować czas pracy – jeśli np. zapomnimy wyłączyć go na noc.
  • Posiada moduł ustawiania i generowania zadań dla siebie i zespołu. Zapowiadana integracja z kalendarzem Google ma jeszcze bardziej usprawnić proces planowania.
  • Można w nim intuicyjnie dodać wiele szczegółów dotyczących klientów i zadań, np. stawki dla Klientów czy dodatkowe rozliczenie godzin ponad ryczałt (inna stawka za godziny nadliczbowe albo przechodzenie niewykorzystanych godzin na następny miesiąc, czyli typowe zabiegi biznesowe VA).
  • W WorkTime utworzysz przejrzyste raporty w pliku pdf lub do Excela a do samych raportów można dodawać dodatkowe poniesione koszty. Zresztą ta aplikacja ma bardzo przemyślanie rozbudowany sposób liczenia naszej pracy. Można oddzielnie liczyć rozmowy telefoniczne z klientami, a przepracowany czas liczy się od początku, czyli od… zapisu tematu pracy!
  • …no i bardzo ważne: aplikacja na telefon nie różni się od wersji desktopowej.

 

ZAINSTALUJ TIME TRACKER WORKTIME TERAZ

Wystarczy, że naciśniesz na link WORKTIME lub wpiszesz w wyszukiwarce: http://bit.ly/waworktime

Dla moich czytelników i kursantów, twórcy WorkTime przygotowali specjalny link do rejestracji. Z czym się on wiąże? Rabatem -20% na zakup usługi! Super, prawda?

 

Wystarczy wpisać w koszyku hasło ELA2020WTM

 

I voila! Taniej o 20%.

Dodatkowo na YouTube znajdziecie piękne instrukcje do tego programu. Szczegółowe i wyczerpujące. Przejdź tutaj, żeby zobaczyć.

 


 

Podobał Ci się ten artykuł?

Podzielisz się swoja opinią udostępniając go publicznie. Pomagasz w ten sposób rozwijać się tej witrynie.

 

Twój biznes stoi w miejscu? Potrzebujesz wsparcia? Zatrudnij Wirtualną Asystentkę! Zapraszam serdecznie do kontaktu, to może być twój pierwszy krok do sukcesu!

mój e-mail: info@elawolinska.pl


 

 

dla WA, kwestie techniczne, polecam ,

Komentarze (1)

[…] time tracker dedykowany właśnie Wirtualnym Asystentkom. Wspominałam już o niej w tym artykule, ale przypomnę co […]


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *