Najpopularniejsze time trackery w pracy Wirtualnej Asystentki

W pracy Wirtualnej Asystentki najbardziej popularną metodą jest rozliczanie za przepracowane roboczogodziny. Coraz częściej też pojawiają się pytania o wygodne i skuteczne time trackery, które ten czas nam zliczą. 

Przygotowałam zestawienie pięciu najbardziej popularnych time trackerów dla WA. Dowiesz się więcej o ich możliwościach i ograniczeniach. 

Mimo że na rynku jest wiele zagranicznych aplikacji, nie mogłam nie wspomnieć również o polskich, które niczym od tych zagranicznych nie odbiegają.

Na listę trafiły takie time trackery jak:

  • Toggl
  • WorkTime
  • Hubstaff
  • IC Project
  • Bitrix24

Toggl

Zacznijmy więc od tego najpopularniejszego, czyli Toggl. Okazuje się, że to zagraniczne narzędzie nadal wiedzie prym. Jeśli Twój zespół liczy do pięciu członków, możesz cieszyć się funkcjami Toggl za darmo. Plan darmowy jednak oferuje mniej funkcji i możliwości od planów płatnych. 

Możliwości planu darmowego w zupełności wystarczą osobom, którym zależy przede wszystkim na podstawowych możliwościach zarządzania klientami, projektami oraz czasu, jaki na nie poświęciliśmy. Ten time tracker daje nam również darmowe dodatki do przeglądarek i możliwość integracji z systemami PMS.

Toggl wyróżnia bardzo przyjemny UI, na co nacisk kładzie wielu użytkowników. Od aplikacji otrzymamy również powiadomienia, dzięki którym nie zapomnimy jej włączyć/wyłączyć w czasie pracy czy też po jej zakończeniu. Mamy dzięki temu gwarancję, że na pewno zliczymy czas, jaki poświeciliśmy na dany projekt.

Warto zwrócić uwagę również na przystępny wygląd raportów oraz współpracę z licznikiem Pomodoro.

Wyraźną wadą Toggl jest cena, jeśli zechcemy przejść na plan płatny. Ta zaczyna się od 9 USD/miesiąc za użytkownika i to przy płatności rocznej. Time tracker działa w języku angielskim.

WorkTime

WorkTime to polski time tracker dedykowany właśnie Wirtualnym Asystentkom. Wspominałam już o niej w tym artykule, ale przypomnę co nieco. 

Jeśli chodzi o wygodę użytkowania, na ogromny plus zasługuje działanie oraz wsparcie supportu w języku polskim. Aplikacja oferuje 14-dniowy okres testowy, po którym jego cena to 29 zł netto za użytkownika/30 dni w rozliczeniu rocznym. W tym wariancie możemy dodać do 25 użytkowników. 

Co wyróżnia WorkTime?

Możemy oczywiście mierzyć czas spędzony na wykonywaniu konkretnego zadania czy rozmowy telefonicznej. Mamy możliwość delegowania zadań do współpracowników czy zespołów. 

WorkTime oferuje również Panel Menedżera, możliwość pracy offline, raporty i oczywiście fakturowanie. Niezwykle wygodna aplikacja niczym nie różni się od wersji desktopowej. 

Natomiast jeśli zapomnimy zatrzymać czy też uruchomić trackera nie jest to problemem, ponieważ czas poświęcony na dane zadanie możemy edytować. Co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, bo czasem może zdarzyć się, że przerywamy pracę, zapominając o zatrzymaniu czasu. 

Nie zapomnimy również o dokonaniu płatności na kolejny okres rozliczeniowy, ponieważ dostaniemy maila z przypomnieniem, na kilka dni przed wymaganą wpłatą.

Hubstaff

Hubstaff oferuje poza mierzeniem czasu, również podgląd wykonywanej przez pracowników pracy w czasie rzeczywistym czy lokalizację GPS. W aplikacji możemy zarządzać zespołem czy raportować obecność pracowników.

Hubstaff oferuje 14-dniowy okres próbny, po czym pakiety wahają się od 7$ do 20$ za użytkownika.

Time tracker jest bardzo intuicyjny a interfejs przyjazny użytkownikowi i integruje się z ponad 30 programami biznesowymi jak Asana, Quickbooks i wiele innych.

IC Project

Ciekawą opcją jest kolejna polska aplikacja IC Project. Narzędzie uniwersalne, które sprawdzi się jako wsparcie dla project menegera czy też dla zespołu projektowego. IC Projekt oferuje możliwość prostego i sprawnego zarządzania zadaniami, czasem pracy czy urlopami. Może być również wykorzystywane do raportowania oraz zarządzania projektowymi dokumentami. Aplikacja wielozadaniowa i wygodna w użytkowaniu. 

Ten time tracker ma w swojej ofercie opcję darmową, jednak z mocno ograniczonymi możliwościami, natomiast najdroższa wersja sięga kwoty 99€ miesięcznie.

Bitrix24

Ostatnim narzędziem, o którym chcę wspomnieć jest Bitrix24. W opcji darmowej mamy 5 GB miejsca w chmurze. Oczywiście są tam podstawowe funkcje, jeśli natomiast chcemy mieć więcej możliwości, dostępne są plany płatne. A tych jest naprawdę sporo, ponieważ Bitrix24 to nie tylko narzędzie do mierzenia czasu pracy. Jest to potężny i rozbudowany system CRM do zarządzania zespołami, zadaniami. Możemy w nim również zarządzać kalendarzem, plikami i dokumentami czy komunikować się w zespole. 

Podsumowując…

Jak widać, jest w czym wybierać. Która aplikacja jest najlepsza? To wszystko zależy, czego potrzebujemy oraz jakim budżetem dysponujemy. Typowo dla WA został stworzony WorkTime, nie oznacza to jednak, że inne time trackery są nieodpowiednie. Najlepszym wyjściem jest testowanie. Można przecież sprawdzić możliwości i wygodę użytkowania każdej z aplikacji i wybrać ten najodpowiedniejszy dla nas.

A może znasz inne narzędzia do monitorowania czasu pracy? Podziel się koniecznie w komentarzu.

3 thoughts on “Najpopularniejsze time trackery w pracy Wirtualnej Asystentki”

  1. My osobiście preferujemy Clockify. Jest to darmowy time tracker, i ma bardzo dużo funkcjonalności, takie jak połączenie z Trello, Asaną i Jirą.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Scroll to Top