Na pewno wielokrotnie zastanawiałaś się, czy ten copywriting jest aż tak Ci potrzebny? Sama przecież zachęcałam Cię wielokrotnie, by znaleźć swoje mocne strony i właśnie na nich się skupić.
Pisanie do nich przecież nie należy, więc copywriting można by sobie odpuścić. Teoretycznie…
Jakie treści przyciągają Cię w sieci?
Jakie osoby zwracają Twoją uwagę?
Pokusiłabym się o uogólnienie, że świeże, ciekawe, oryginalne! Takie, które sprawiają, że chcesz czytać dalej, dowiedzieć się więcej, albo skorzystać z oferty. Prawda? W marketingu nazywają to dobrym copy. To nie tylko osobowość, ale i umiejętność pisania o niej. O sobie i swojej ofercie.
O tym rozmawiam właśnie z moim gościem – Magdaleną Białecką. Wyjaśniamy jak istotny może stać się copywriting i jak wiele może zmienić w Twoim biznesie.
Czego się dowiesz?
- jak możesz zacząć pisać skutecznie w Sieci.
- jak się możesz przygotować?
- o czym powinnaś pamiętać, gdy będziesz pisała dla siebie i dla Klienta?
Posłuchaj i przekonaj się, że nie taki copywriting straszny… a bardzo potrzebny!
Magdalena Białecka – o sobie mówi, że jest starą Smoczycą, która zjadła zęby na pisaniu. Od 20 lat pisze do prasy. Od 13 lat uczy pisania. A od 4 lat robi to online. „Uczę skutecznego pisania wszelkich form potrzebnych w biznesie online – postów, artykułów, tekstu „o mnie”, oferty, landingu, newslettera… Uczę pisania zaklęć.”
Kurs, o którym rozmawiałyśmy znajdziecie tutaj: KLIK KLIK
Posłuchaj całej serii na SPOTIFY: TUTAJ
Chcesz zostać Wirtualną Asystentką?
Może już nią jesteś, ale chciałabyś popracować nad ofertą i marką?
Porozmawiajmy!