Recenzja książki „Skuteczna reklama na Facebooku” Artura Jabłońskiego

Skuteczna reklama

Skuteczna reklama na Facebooku

Temat reklam na Facebooku wydaje się oklepany – w końcu nie od dziś wiadomo, że „Facebook jest pełen specjalistów od Facebooka”. Właśnie dlatego, kiedy zobaczyłem informacje o przedsprzedaży podręcznika „Skuteczna reklama na Facebooku” Artura Jabłońskiego kupiłem go od razu – z trzech powodów.

Pierwszy – reklamy na Facebooku robię cały czas – z budżetami wynoszącymi kilkaset złotych co miesiąc. Chciałbym wydawać je mądrze, a za specjalistę wcale się nie uznaję.  Po drugie – spodziewałem się, że Artur Jabłoński nie zaryzykuje swojej marki osobistej po prostu odcinając kupony od popularności wypuszczając na rynek fuszerkę, ale wleje w produkt mnóstwo wiedzy eksperckiej. A po trzecie – książkę reklamował Marketer Plus, który jak dla mnie jest numerem jeden merytorycznej wiedzy o reklamie i marketingu.

W poniedziałek dostałem przesyłkę i przeczytałem książkę od deski do deski. Wrażenia? Już wiem, że zakup książki zwróci mi się kilkukrotnie. I to w pierwszym miesiącu!

Kup tę książkę i oszczędzaj pieniądze!

Na tym polega siła tej książki – jeśli wydajesz pieniądze na FB, to ta wiedza przyniesie Ci konkretny zwrot. Nie spodziewałem się, że Artur odkryje drugą Amerykę i pokaże jakieś Facebook-Ju-Jitsu, o którym nie słyszał nawet pan Zuckerberg. Ale zawsze przyjemnie czyta się eksperta, który mówi o rzemiośle, na którym zjadł już przysłowiowe zęby.

Osoby stawiające pierwsze kroki w tworzeniu reklam na Facebooku znajdą tu jasno uporządkowaną wiedzę, przejrzyste printscreeny, a forma podręcznika pomoże w szybkim odnalezieniu wymaganych treści. Samoucy na średnim poziomie będą mogli przeanalizować co wiedzą, a co tylko myśleli, że wiedzą. A doświadczeni użytkownicy wychwycą kilka fajnych perełek, dla których warto wydać te kilkadziesiąt złotych. I jeszcze raz przypomną sobie to, o czym w działaniach online warto zawsze pamiętać. Że nawet malutkie kampanie muszą być robione z głową i na serio, a nie przypadkowo i z doskoku.

Dużym plusem produktu jest forma książkowa. Fakt – dla autora trudna w przyszłej edycji, ale jakże odświeżająca! Kto inny z identycznych treści zrobiłby drogi, wielogodzinny kurs online, z milionem długich filmików i rozpraszających, gratisowych pdfów – a tu? Proszę bardzo. Porządny podręcznik.

W dodatku zaplecze copywritierskie Artura robi swoje – jego warsztat pisarski jest bardzo dobry. Proste, schludne zdania. Zero udziwnień. Informacje same wchodzą do głowy. Podobnie jest zresztą na jego stronie https://arturjablonski.com/ – warto odwiedzać!

Jest to jeden z tych fajnych podręczników, do których – jeśli wiedza w nim zawarta jest Ci autentycznie potrzebna – siada się z kubkiem herbaty, ołówkiem i zakładkami, a odchodzi kiedy kilka godzin później przeczytałeś ją całą. Polecam!

Recenzja książki „Skuteczna reklama na Facebooku” Artura Jabłońskiego

Jeden komentarz do “Recenzja książki „Skuteczna reklama na Facebooku” Artura Jabłońskiego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewiń na górę