Długo szukałam narzędzia, które umożliwiłoby mi zebranie profili social media w jednym miejscu. I nie chodzi tu tylko o to, by w szybki sposób móc opublikować posty na moim Instagramie, Facebooku, LinkedIn i Pinterest. Bo są przecież jeszcze klienci i ich konta… W końcu znalazłam. Publer – dlaczego akurat on? Co w nim takiego wyjątkowego?
Publer
Publer jest miejscem, które umożliwia planowanie postów na media społecznościowe w jednym miejscu. Co ciekawe oferuje też rozszerzenie do przeglądarek. Co powoduje, że jest tym bardziej wygodny w użytkowaniu. I tak w jednym miejscu mam dostęp do Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIn, Pinterest, Google Moja Firma i YouTube. Publer pozwala więc zachować porządek.
Najważniejsze, że mam teraz wygodny dostęp nie tylko do swoich profili w mediach społecznościowych, ale również profili moich klientów. Uwielbiam takie narzędzia, które skracają czas pracy i podnoszą jej komfort.
Wygoda korzystania
Próbowałam różnych rozwiązań i narzędzia tak przejrzystego i intuicyjnego w obsłudze dawno nie widziałam. W panelu, “pod ręką” mamy dostęp do każdego z kont, które obsługujemy, dzięki czemu możemy bardzo szybko przełączać się pomiędzy nimi.
Panel podzielony jest ze względu na platformy, i tak w pierwszej kolejności pojawiają się wszystkie podłączone profile na Facebooku, następnie na Instagramie, LinkedIn itd. Ta przejrzystość zasługuje na medal.
By stworzyć post, wystarczy więc wejść zakładkę Create i wybrać miejsca publikacji posta. I działamy 🙂 Oczywiście możesz dodać do posta treść, grafikę lub link. Muszę tu koniecznie zwrócić uwagę na to, że plik możesz załadować nie tylko bezpośrednio z komputera, ale i dysku Google, Dropboxa, Unsplash i biblioteki Publera. A dla ułatwienia całości, możesz podłączyć Publer pod swoje konto w Canva!
Publikowanie postów z Publer
Opublikować post możesz oczywiście od razu. Publer oferuje również możliwość planowania postów oraz zapisywania ich jako wersja robocza. Zaplanowane posty możesz podejrzeć w wygodnym i niezwykle przejrzystym kalendarzu. Jest w nim podgląd na wszystkie posty razem, dla wszystkich profili. Możesz też przełączać pomiędzy poszczególnymi kontami. Z pozycji kalendarza możesz także planować posty. Kliknij po prostu na interesujący Cię dzień i zacznij tworzyć.
Ile to kosztuje?
Być może pozytywnie Cię zaskoczę, ale Publer jest narzędziem darmowym. Oczywiście są też płatne plany i to na co się zdecydujesz, zależy od Twoich potrzeb. Wersja darmowa oferuje między innymi podłączenie 5 kont social media, zaplanowania 50 oczekujących postów, 25 zapisanych wersji roboczych i wgląd w 24-godzinną historię postów. To jednak nie wszystko. Szczegóły planów cenowych możesz podejrzeć TUTAJ.
Podsumowanie
Publer to naprawdę ciekawe rozwiązanie. Jestem nim zachwycona. Na duży plus zasługuje to, że możemy również sprawdzić wersję demo, jeśli nie jesteśmy przekonani, czy to jest to, czego potrzebujemy. Oferują dobre wsparcie techniczne. A jeśli zdecydujesz się na plan rozszerzony, nie musisz się obawiać podniesienia ceny. Ponieważ Publer deklaruje, że w przypadku podniesienia cen, zmiana ta będzie dotyczyła tylko nowych klientów.