Zanim skontaktujesz się ze mną, poznaj zasady współpracy, którymi się kieruję. Dzięki temu oboje oszczędzimy czas i zagwarantujemy sobie owocną komunikację:
- Jestem profesjonalistką i równie profesjonalnego podejścia do współpracy oczekuję od Ciebie.
- Nasza współpraca oparta jest na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Jestem po to, aby pomóc w rozwoju i prowadzeniu Twojej firmy. Dlatego mówimy sobie wprost, gdy mamy jakieś uwagi, jesteśmy szczerzy, terminowi i uczciwi pod każdym aspektem.
- Jeśli piszę do Ciebie z prośbą o informacje lub dokonanie zmian pomocnych przy wypełnianiu Twoich zadań, oczekuję jasnej odpowiedzi i płynnego działania. Niejasne informacje albo nawet ich brak to utrudnianie mojej pracy, a tym samym szkoda dla Twojego biznesu. Pamiętaj, że bieżący kontakt i zaangażowanie wpływa na osiąganie zamierzonych efektów i sprawną współpracę.
- Pamiętaj: za jakość przekazu informacji odpowiedzialny jest jego nadawca – zawsze pisz konkretnie, co mam wykonać i w jaki sposób. Jeśli będę miała pytania – również zapytam. Jestem kreatywna i samodzielna, ale jeśli masz wizję na jakiś produkt, tekst lub inne, napisz mi wszystko, co przychodzi Ci do głowy – uwierz mi - wyciągnę z tego sedno. Jeśli nie dasz mi uwag, planu, pomysłów – mogę minąć się z Twoim wyobrażeniem i nie będzie to moja wina.
- Nie biorę odpowiedzialności za działania dokonywane poza moją kontrolą (np. Twoje zmiany na stronie internetowej lub awarie hostingu lub WP).
- Nie praktykuję spotkań face to face. Spotkajmy się w sieci i omówmy wszystko telefonicznie lub przez Skype/Zoom.
- Przed rozpoczęciem współpracy podpisujemy umowę zawierającą wspólne ustalenia oraz NDA.
Rozliczenia i czas pracy:
- Za zadania rozliczam się tylko z góry. Swoje działania rozpoczynam nie wcześniej niż po otrzymaniu potwierdzenia płatności. W przypadku stron internetowych, copywritingu oraz tłumaczeń rozliczenie następuje na podstawie proformy: 50% przed wykonaniem i pozostała część kwoty po zaakceptowaniu projektu. W przypadku pisania tekstów na zamówienie pierwsze poprawki wykonuję bezpłatnie.
- Pracuję w nienormowanym czasie pracy, w godzinach 9-16, reaguję ad hoc, staram się wykonać zadanie najszybciej, jak jest to możliwe. Nie oznacza to jednak, że wysyłając polecenie w środku nocy, czy w dzień świąteczny natychmiast usiądę do komputera. W weekendy jestem offline, chyba że sytuacja jest nagła i wymaga mojej interwencji.
- Istnieje możliwość, w przypadku usług rozliczanych abonamentowych, wyznaczenie konkretnego dnia i godziny, kiedy jestem do dyspozycji tylko tego jednego, konkretnego klienta.
- Na feedback czekam do 72 godziny (w dni robocze) – po tym czasie uznaję, że praca została wykonana w 100% dobrze i nie wykonuję poprawek.
- W przypadku braku kontaktu z Twojej strony nie odpowiadam za ewentualne błędy, problemy i awarie.
Działania w Twoim imieniu:
- W przypadku prowadzenia social media ustanawiasz mnie Administratorem fanpage. Zyskuję w ten sposób pewność, że posty będą opublikowane na czas, eleganckie nie tylko pod kątem treści, ale i działania odnośników, grafik itp. Istnieje również możliwość, że samodzielnie będziesz zamieszczać przygotowane przeze mnie teksty. W tym przypadku odpowiadasz za ich jakość graficzną, działanie linków, a przede wszystkim za terminowość. Na publikację postów w social media wspólnie wyznaczamy konkretne pory w tygodniu, najdogodniejsze pod kątem rozwoju firmy.
- W przypadku korespondencji i obsługi newsletterów sposób przekazania danych dostępowych ustalany jest indywidualnie.
Podejmując współpracę, tym samym akceptujesz ustalony wcześniej cennik i zakres usług oraz czas trwania ewentualnego abonamentu.
Podejmując współpracę, akceptujesz powyższe warunki.
Życzę nam owocnej współpracy i wielu sukcesów!
info@elawolinska.pl | +48 516686426